Politica de Retur

Politica de Retur

In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 30 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. In cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul QUALBRAND TOTAL S.R.L, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de QUALBRAND TOTAL S.R.L ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.

Conform ordonantei de urgență nr. 34/2014 sunt exceptate de la retur produsele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
Conform ordonantei  de urgență nr. 34/2014 sunt exceptate de la retur produsele care sunt parte a utilizarii directe pe piele sau intra in contact direct cu organismul uman.

Pentru toate comenzile suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare sau pe contul indicat de catre Cumparator, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Conform legislației în vigoare, produsele achiziționate de către persoane juridice (firme) nu beneficiază de drept de retur, exceptând cazurile în care produsul prezintă defecte de fabricație sau neconformități constatate la livrare.

Pentru a iniția un retur, vă rugăm să completați formularul de retur disponibil pe site sau să ne contactați direct prin e-mail la: sanatatefitro@gmail.com.

Costul transportului pentru retur este suportat de client, indiferent de motivul returnării (schimb de produs, rambursare, etc.).

Returul se consideră valabil doar după completarea formularului sau confirmarea pe e-mail, iar coletul trebuie ambalat corespunzător și predat curierului la adresa comunicată de echipa noastră.